Top نحوه ثبت نام برای خرید ارز دیجیتال Secrets

Wiki Article

حداقل مقدار خرید بیت کوین چقدر است؟ شما می‌توانید حتی با ۱۰۰ هزار تومان هم بیت کوین بخرید. البته برخی از صرافی‌ها ممکن است مبلغی را به‌عنوان حداقل تعریف کنند؛ اما روی کاغذ با هر مبلغی که پاسخگوی کارمزدهای شبکه بیت کوین و صرافی باشد، می‌توان بیت کوین خرید.

اغلب معامله‌گران ایرانی برای انجام معامله در این صرافی ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، بیت کوین یا تتر خریداری می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌شده به بایننس، معامله انجام می‌دهند.

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

انتخاب صرافی یکی از مهمترین مراحل فعالیت شما در بازار ارزهای دیجیتال است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهید.

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

بعد از خواندن این مقاله به ‌راحتی می‌توانید اولین خرید بیت کوین خود را انجام دهید. در هر ساعتی از شبانه‌روز با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانید خرید انجام دهید.

استیبل کوین به ارز دیجیتالی اشاره دارد که یک پشتوانه دارد، این پشتوانه می‌تواند ارز فیات یک کشور باشد، طلا باشد و یا حتی سهام یک شرکت.

۱. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ثبت‌نام در صرافی نوبیتکس می‌توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل، انتخاب یک گذرواژه (پسورد) و وارد کد دعوت (در صورتی که آن را داشته باشید)، کلیک بر روی کادر که مشخص می‌کند شما انسان هستید و نه یک ربات و پذیرش قوانین و مقررات و در نهایت کلیک بر روی گزینه‌ی ثبت نام کار شما به انتها می‌رسد.

وام‌دهی بایننس: شما می‌توانید دارایی‌های خود را در اختیار بایننس قرار بدهید و سود سالانه ثابت دریافت کنید.

سلام.آی پی باید کاملا ثابت باشه.هیچ تغییری نباید داشته باشه

یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.

در بیشتر صرافی‌های ایرانی، خریداران و فروشندگان افراد حقیقی هستند و صرافی فقط نقش واسطه را بازی می‌کند و از هر سفارش اندکی کارمزد برای خدمات خود برمی‌دارد.

شما می‌توانید هر بخشی از موجودی کیف پول‌های خود اموزش خرید ارز دیجیتال را در هر زمانی از شبانه‌روز بفروشید. در قسمت پایین فرم، مبلغ دریافتی شما پس از کسر کارمزد نمایش داده می‌شود.

نمودار قیمت را نشان می‌دهد که می‌توان از آن برای تحلیل استفاده کرد.

Report this wiki page